We are now looking for volunteer shards to host a preliminary event. If the Reallife Shard feels it has the capacity to host an event please PM RexHavoc at the D'Olympics forum. As this years Event Organizer I will make sure the event is planned to consider the German time zone. I was so happy to see you all participating in the parade and watch the patience all of you displayed. Your enthusiasm was amazing. I hope you will participate in this event with the same zeal....
SG
[Übersetzung]

Wir halten gerade Auschau, welche Shards Gastgeber für die Vorentscheide sein könnten. Wenn der Reallife Shard die Kapazität hat das zu tun, bitte eine Nachricht (PM) an RexHavoc über das D'Olympics Forum senden. Als diesjährige Organisatorin für die Veranstaltungen werde ich mich bemühen die deutsche Zeitzone zu berücksichtigen. Ich war so glücklich als ich sah, dass ihr alle euch an der Parade beteiligt hattet. Und beobachtete die Geduld die ihr alle gezeigt hattet. Eure Begeisterung war verblüffend. Ich hoffe ihr werdet euch mit demselben Eifer an diesem Ereignis beteiligen....
SG
[ü pali64/ erg. ireen]